İlan Başlığı | Fiyat | Marka | Model | Adres | |
---|---|---|---|---|---|
Kiralık Hyudai İ20
410
Hyundai i20
İstanbul
Beşiktaş
|
410 | Hyundai | i20 |
İstanbul
Beşiktaş
|
|
Kiralık Hyundai İ20
450
Hyundai i20
Aksaray
Merkez
|
450 | Hyundai | i20 |
Aksaray
Merkez
|
|
Kiralık Hyundai i20
450
Hyundai i20
Trabzon
Akçaabat
|
450 | Hyundai | i20 |
Trabzon
Akçaabat
|
|
Kiralık Hyundai İ20
430
Hyundai i20
Çanakkale
Merkez
|
430 | Hyundai | i20 |
Çanakkale
Merkez
|
|
Çınar Rent A Car'dan Hyundai İ20
400
Hyundai i20
Kahramanmaraş
Dulkadiroğlu
|
400 | Hyundai | i20 |
Kahramanmaraş
Dulkadiroğlu
|
|
Kiralık Hyundai i20
400
Hyundai i20
Antalya
Aksu
|
400 | Hyundai | i20 |
Antalya
Aksu
|
|
Kiralık Hyudai İ20
380
Hyundai i20
Sakarya
Karasu
|
380 | Hyundai | i20 |
Sakarya
Karasu
|
|
Kiralık Hyundai i20
400
Hyundai i20
Ankara
Çankaya
|
400 | Hyundai | i20 |
Ankara
Çankaya
|
|
Kiralık Hyundai İ20
430
Hyundai i20
Kahramanmaraş
Onikişubat
|
430 | Hyundai | i20 |
Kahramanmaraş
Onikişubat
|
|
Kiralık Hyundai i20
450
Hyundai i20
İstanbul
Kadıköy
|
450 | Hyundai | i20 |
İstanbul
Kadıköy
|
Hyundai i20 , Güney Koreli üretici Hyundai'nin 2008'den beri ürettiği bir süpermini otomobil ve kompakt suv'dur. İ20, Ekim 2008'de Paris Otomobil Fuarı'nda tanıtıldı ve i10 ile i30 arasında oturuyor. Önden çekişli bir otomobildir ve üç ve beş kapılı modellerde mevcuttur. İ20, Getz'in neredeyse tüm pazarlarındaki yerini alır, ancak Getz 2011'e kadar dünyanın çoğunda aşamalı değildi.
Hyundai i20, Hyundai'nin Avrupa'nın son derece rekabetçi alt kompakt B segmentine girmesine izin vermek için Hyundai'nin Rüsselsheim'daki
Avrupa teknik merkezinde oluşturulan tamamen yeni bir platform kullanıyor. 2,525 mm (99,4 inç) dingil mesafesi, i20'nin cömert bir yolcu kabini ile donatılmasına yardımcı olur. Süspansiyon, MacPherson payandalarının ön ve üstteki burulma kirişinin arka ucunda, kremayer ve pinyon yönlendirmeli süpermini izler.
İGen i20 olarak adlandırılan i20'nin hafif yükseltilmiş bir versiyonu, Mart 2012'de ince farlar, yeni ön ızgara, arka lambalar ve sis lambaları ile Hindistan'da satışa sunuldu. Hafifçe yeniden ayarlanmış motorlarla "Fluidic Sculpture" tasarım felsefesini izler. Hindistan'da Elite i20 olarak bilinen yeni nesil yeni nesil, 11 Ağustos 2014 tarihinde Hindistan'da ve 2014 Paris Otomobil Fuarı'nda Avrupa'da tanıtıldı .
İ20 Güney Kore , Kuzey Amerika ve Filipinler'de satılmamaktadır, çünkü bu pazarlar Accent'e sahiptir . İ20, orada Grand Avega olarak bilinen Accent hatchback'in piyasaya sürülmesi nedeniyle 2012'de Endonezya pazarında
durduruldu.
İ20, Türkiye ( İzmit fabrikası) için Avrupa pazarı (Hindistan'dan CKD kitleri) ve Sriperumbudur'da ( Chennai yakınında), Hindistan'da ve Okyanusya'da satılıktır.
Hyundai i20, Hyundai'nin Avrupa'nın son derece rekabetçi alt kompakt B segmentine girmesine izin vermek için Hyundai'nin Rüsselsheim'daki Avrupa teknik merkezinde oluşturulan tamamen yeni bir platform kullanıyor. 2,525 mm (99,4 inç) dingil mesafesi, i20'nin cömert bir yolcu kabini ile donatılmasına yardımcı olur. Süspansiyon, MacPherson payandalarının ön ve üstteki burulma kirişinin arka ucunda, kremayer ve pinyon yönlendirmeli süpermini izler.
İGen i20 olarak adlandırılan i20'nin hafif yükseltilmiş bir versiyonu, Mart 2012'de ince farlar, yeni ön ızgara, arka lambalar ve sis lambaları ile Hindistan'da satışa sunuldu. Hafifçe yeniden ayarlanmış motorlarla "Fluidic
Sculpture" tasarım felsefesini izler. Hindistan'da Elite i20 olarak bilinen yeni nesil yeni nesil, 11 Ağustos 2014 tarihinde Hindistan'da ve 2014 Paris Otomobil Fuarı'nda Avrupa'da tanıtıldı .
İ20 Güney Kore , Kuzey Amerika ve Filipinler'de satılmamaktadır, çünkü bu pazarlar Accent'e sahiptir . İ20, orada Grand Avega olarak bilinen Accent hatchback'in piyasaya sürülmesi nedeniyle 2012'de Endonezya pazarında durduruldu.
İ20, Türkiye ( İzmit fabrikası) için Avrupa pazarı (Hindistan'dan CKD kitleri) [8] ve Sriperumbudur'da ( Chennai yakınında), Hindistan'da ve Okyanusya'da satılıktır.
Hyundai i20 , Güney Koreli üretici Hyundai'nin 2008'den beri ürettiği bir süpermini otomobil ve kompakt suv'dur. İ20, Ekim 2008'de Paris Otomobil Fuarı'nda tanıtıldı ve i10 ile i30 arasında oturuyor. Önden çekişli bir otomobildir ve üç ve beş kapılı modellerde mevcuttur. İ20, Getz'in neredeyse tüm pazarlarındaki yerini alır, ancak Getz 2011'e kadar dünyanın çoğunda aşamalı değildi.
Hyundai i20, Hyundai'nin Avrupa'nın son derece rekabetçi alt kompakt B segmentine girmesine izin vermek için Hyundai'nin Rüsselsheim'daki
Avrupa teknik merkezinde oluşturulan tamamen yeni bir platform kullanıyor. 2,525 mm (99,4 inç) dingil mesafesi, i20'nin cömert bir yolcu kabini ile donatılmasına yardımcı olur. Süspansiyon, MacPherson payandalarının ön ve üstteki burulma kirişinin arka ucunda, kremayer ve pinyon yönlendirmeli süpermini izler.
İGen i20 olarak adlandırılan i20'nin hafif yükseltilmiş bir versiyonu, Mart 2012'de ince farlar, yeni ön ızgara, arka lambalar ve sis lambaları ile Hindistan'da satışa sunuldu. Hafifçe yeniden ayarlanmış motorlarla "Fluidic Sculpture" tasarım felsefesini izler. Hindistan'da Elite i20 olarak bilinen yeni nesil yeni nesil, 11 Ağustos 2014 tarihinde Hindistan'da ve 2014 Paris Otomobil Fuarı'nda Avrupa'da tanıtıldı .
İ20 Güney Kore , Kuzey Amerika ve Filipinler'de satılmamaktadır, çünkü bu pazarlar Accent'e sahiptir . İ20, orada Grand Avega olarak bilinen Accent hatchback'in piyasaya sürülmesi nedeniyle 2012'de Endonezya pazarında
durduruldu.
İ20, Türkiye ( İzmit fabrikası) için Avrupa pazarı (Hindistan'dan CKD kitleri) ve Sriperumbudur'da ( Chennai yakınında), Hindistan'da ve Okyanusya'da satılıktır.
Hyundai i20, Hyundai'nin Avrupa'nın son derece rekabetçi alt kompakt B segmentine girmesine izin vermek için Hyundai'nin Rüsselsheim'daki Avrupa teknik merkezinde oluşturulan tamamen yeni bir platform kullanıyor. 2,525 mm (99,4 inç) dingil mesafesi, i20'nin cömert bir yolcu kabini ile donatılmasına yardımcı olur. Süspansiyon, MacPherson payandalarının ön ve üstteki burulma kirişinin arka ucunda, kremayer ve pinyon yönlendirmeli süpermini izler.
İGen i20 olarak adlandırılan i20'nin hafif yükseltilmiş bir versiyonu, Mart 2012'de ince farlar, yeni ön ızgara, arka lambalar ve sis lambaları ile Hindistan'da satışa sunuldu. Hafifçe yeniden ayarlanmış motorlarla "Fluidic
Sculpture" tasarım felsefesini izler. Hindistan'da Elite i20 olarak bilinen yeni nesil yeni nesil, 11 Ağustos 2014 tarihinde Hindistan'da ve 2014 Paris Otomobil Fuarı'nda Avrupa'da tanıtıldı .
İ20 Güney Kore , Kuzey Amerika ve Filipinler'de satılmamaktadır, çünkü bu pazarlar Accent'e sahiptir . İ20, orada Grand Avega olarak bilinen Accent hatchback'in piyasaya sürülmesi nedeniyle 2012'de Endonezya pazarında durduruldu.
İ20, Türkiye ( İzmit fabrikası) için Avrupa pazarı (Hindistan'dan CKD kitleri) [8] ve Sriperumbudur'da ( Chennai yakınında), Hindistan'da ve Okyanusya'da satılıktır.