İlan No | 6534 |
---|---|
İlan Tarihi | 21 Ocak 2023 |
Haftalık Fiyat | Belirtilmemiş |
Aylık Fiyat | Belirtilmemiş |
Yıllık Fiyat | Belirtilmemiş |
Yıl | 2018 |
Motor hacmi | 1201 - 1400 cm3 |
Kilometre | 110.000 |
Vites | Otomatik |
Yakıt | Dizel |
Kasa tipi | Hatchback 5 kapı |
Depozit | Ön Provizyon |
Ödeme Şekli | Hepsi |
Kasko | Full Kasko |
Kimden | Rent a Car |
Kayıt tarihi:
03-08-2022
Üyelik tarihi: 27 Aralık 2019
Mağazanın tüm ilanlarını görüntüle
İstanbul Firmaları arasında dürüst çalışma politikasıyla lider konumda olan firmamız İstanbul’da araç kiralama ihtiyaçlarınızda siz değerli müşterilerine bir telefon kadar yakındır. Firmamız, bireysel ve kurumsal araç kiralama hizmetleri vermektedir. Firmamızın tüm araçları son model olup her kiralamadan sonra temizlenerek yeni müşteriye teslim edilmektedir. Gönül rahatlığıyla araba kiralama yapabileceğiniz firma olan Blue Car Rental sektöründe lider konumdadır. Blue Car Rental olarak 2014-2017 model araçları ile sizlere hizmet etmenin haklı gururunu yaşamaktadır. Kiraladığınız araçlar ile hiçbir problem yaşamamanız için araçlarımızın tamamında %100 Rent a Car kaskosu bulunmaktadır. Bu sayede yapmış olduğunuz seyahatlerinizi güven içerisinde tamamlayabilirsiniz. 7/24 yol yardım ile full kaskoyla bizimle güvendesiniz. Ayrıca araç filosuyla farklı model ve markada araçları ile sizlerin hizmetindedir. Bizim en büyük ilkemiz sizin aileniz ve kendi işlerinizin kusursuz rahat ve en ufak sorun yaşamadan rahat etmenizdir. Blue Car Rental Müşteri İlişkileri departmanı olarak siz müşterilerimizin, şirketimiz ve kiralama servisimizle ilgili her türlü talep ve beklentilerini yazılı olarak takip eder ve çözümleriz. Müşteri talep formuna işlenmiş talep ve beklentilerinizin belirlenen sürede sonuçlanması için gerekli takibi yapar ve süreç boyunca sizleri konuyla ilgili bilgilendiririz. Ayrıca, Müşteri İlişkileri Departmanı olarak yaptığımız düzenli anketlerle müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmeti mükemmelleştirmenin yollarını ararız. Müşteri İlişkileri olarak amacımız sizlerden gelen şikayetleri çözmek değil, “Mutlak Müşteri Memnuniyetini” gerçekleştirerek sizlerden hiç şikayet almamak ve müşterilerimizin beklentilerinden asla taviz vermemektir. |